Fotografie vrtuľníkov na Slovensku v období rokov 1997 – 2007.

McDonnell Douglas MD 500 OM-MDD, Bel Air, s.r.o. Vrtuľník prenajatý firmou REN AIR, s.r.o. od DEUTSCHER HELICOPTER DIENST GmbH. Foto: L+K 18/97  AS 350 B2 Ecureuil, FLIGHT SERVICE, s. r. o. Foto: L+K 8/98Mi-8 OM-ORO, TECH - MONT Helicopter company, s. r. o. 12.6.1999., posádka: Ostrolucký, Mick, Slavkovský, Brziak, 12. júna 1999 nad hotelom Satel v Poprade.Uverejnené s láskavým súhlasom p. SlavkovskéhoMi-8 OM-WXC, TECH - MONT Helicopter company, s. r. o. 1999.Bell 206 Jet Ranger, Schweizer, AS 350 B2 Ecureuil, 1999, Flight ServiceMi-2 OM-EIR, AIR-TRANSPORT EUROPE. Foto: Juraj RokfalusyKania OM-TFA, AIR-TRANSPORT EUROPE v Banskej Bystrici. Foto: Juraj RokfalusyAS 355 F1 OM-MIQ, AIR-TRANSPORT EUROPE v Košiciach. Foto: Juraj RokfalusyMi-2 OM-LJQ, LZS Žilina Regional Heli Service s. r. o. Foto: Juraj RokfalusyMi-171 Letecký útvar ministerstva vnútra SR. Foto: Juraj RokfalusyB-1717. Foto: Juraj RokfalusyOM-ATE. Foto: Juraj RokfalusyVykladanie Mi-171 B-1730 v oktobri 2002. Foto: Viliam Orosz Mi-171  B-1770 v novembri 2002. Foto: Viliam Orosz18. 4. 2003, AIR-TRANSPORT EUROPE. Foto: Oto Chudý24. 4. 2003 AIR-TRANSPORT EUROPE. Foto: Oto ChudýVrtuľník Schweizer OM-FEH, Flight ServicePo mojom prelete B-1770 na výstave IDET 2003 v Brne. Foto: Viliam OroszMi-8 OM-EVA AIR-TRANSPORT EUROPE na Chopku. Foto: Karol HavlíkMi-8 OM-EVA AIR-TRANSPORT EUROPE v Bratislave. Foto: Karol HavlíkKania OM-TFA AIR-TRANSPORT EUROPE v Banskej Bystrici 2004. Foto: Milan NemecVyradený vrtuľník spoločnosti Regional Heli Service s. r. o. Mi-2 OM-KJP na budove tejto spoločnosti v areáli nemocnice 4.12.2004. Foto: Martin VavrošVrtuľník Mi-2 OM-PIQ bývalého prevádzkovateľa Regional Heli Service s. r. o. Foto: Martin VavrošVrtuľník Mi-2 OM-OIU súčasného prevádzkovateľa AIR-TRANSPORT EUROPE 4.12.2004. Táto spoločnosť zaisťuje leteckú záchrannú službu v Žiline od 1.10.2004. Foto: Martin Vavroš Vrtuľník Mi-8 OM-EVA AIR-TRANSPORT EUROPE 15.6.2005 ráno vyviezol na Zbojnícku chatu vo Vysokých Tatrách zásoby potravín. Foto: Pavol Svetoň Mi-2 OM-KJP vyfotená v nemocnici v Žiline 14. 9. 2005. Foto: Václav Kudela Mi-8 OM-TMT Mi-8T (výrobné číslo 98308361) TECH - MONT Helicopter company, s. r. o. 10. 9. 2005 v Ružomberku. Foto: Václav Kudela Mi-8T OK-AXZ (2142) TECH - MONT Helicopter company, s. r. o. v Spišskej Novej Vsi 11. 9. 2005. Foto: Václav Kudela Mi-2 OM-MIO (výrobné číslo 527735072) TECH - MONT Helicopter company, s. r. o. 11. 9. 05 v Spišskej Novej Vsi. Foto: Václav Kudela Mi-8P OM-ORO (10448) TECH - MONT Helicopter company, s. r. o. v Spišskej Novej Vsi 11.9.2005. Foto: Václav KudelaMi-2 OM-KIX (výrobné číslo 526643050) 12. 9. 2005 v Lesnickom skanzene, Čierny Balog - Vydrovo (pri nátere sa zrejme inšpirovali kresbou v knihe Letadla československých pilotů, vrtuľník nesie fiktívnu registráciu OK-EIR). Foto: Václav KudelaMi-2 OM-PIQ. 14.9.05 v nemocnici v Žiline. Foto: Václav Kudela Mi-2 OM-LJQ. 14.9.05 v nemocnici v Žiline. Foto: Václav Kudela Vrtuľník Bell 206 Jet Ranger, OM-SPP, Flight Service, 2006Vrtuľník Bell 206 Jet Ranger, OM-SPP, Flight Service, 2006Agusta A109K2 OM-ATF, AIR-TRANSPORT EUROPE. Foto: I. Andrássy AS 355 N bol už raz majetkom firmy AIR-TRANSPORT EUROPE Poprad. Následne bol predaný SP-TKM a znovu v Poľsku kúpený. Teraz pod označením OM-ATH slúži v LZZS Košice, ale je využívaný aj ako záložný aj na práce pri kontrole prenosových energetických sietí. Foto: Pavol SvetoňAS 355 N bol už raz majetkom firmy AIR-TRANSPORT EUROPE Poprad. Následne bol predaný SP-TKM a znovu v Poľsku kúpený. Teraz pod označením OM-ATH slúži v LZZS Košice, ale je využívaný aj ako záložný aj na práce pri kontrole prenosových energetických sietí. Foto: Pavol SvetoňVrtuľník Robinson R22 Beta II, OM-ITI, Flight Service, 2006Vrtuľník Robinson R22 Beta II, OM-ITI, Flight Service, 2006AS 355 N Ecureuil 2 OM-IKM, v máji roku 2007 na letisku Mošnov. Vlastník: Grafobal Group, prevádzkovateľ: EHC Service. Mi-8 OM-AVP v Piešťanoch v roku 2007, prevádzkovateľ UTAir EUROPE s. r. o.Mi-171 (Mi-8AMT) OM-AVO v Piešťanoch v roku 2007, prevádzkovateľ UTAir EUROPE s. r. o.

Vrtuľníky vo fotogalérii

  • McDonnell Douglas MD 500 OM-MDD, Bel Air, s.r.o. Vrtuľník prenajatý firmou REN AIR, s.r.o. od DEUTSCHER HELICOPTER DIENST GmbH. Foto: L+K 18/97
  • AS 350 B2 Ecureuil, FLIGHT SERVICE, s. r. o. Foto: L+K 8/98
  • Mi-8 OM-ORO, TECH – MONT Helicopter company, s. r. o. 12.6.1999., posádka: Ostrolucký, Mick, Slavkovský, Brziak, 12. júna 1999 nad hotelom Satel v Poprade.Uverejnené s láskavým súhlasom p. Slavkovského
  • Mi-8 OM-WXC, TECH – MONT Helicopter company, s. r. o. 1999.
  • Bell 206 Jet Ranger, Schweizer, AS 350 B2 Ecureuil, 1999, Flight Service
  • Mi-2 OM-EIR, AIR-TRANSPORT EUROPE. Foto: Juraj Rokfalusy
  • Kania OM-TFA, AIR-TRANSPORT EUROPE v Banskej Bystrici. Foto: Juraj Rokfalusy
  • AS 355 F1 OM-MIQ, AIR-TRANSPORT EUROPE v Košiciach. Foto: Juraj Rokfalusy
  • Mi-2 OM-LJQ, LZS Žilina Regional Heli Service s. r. o. Foto: Juraj Rokfalusy
  • Mi-171 Letecký útvar ministerstva vnútra SR. Foto: Juraj Rokfalusy
  • B-1717. Foto: Juraj Rokfalusy
  • OM-ATE. Foto: Juraj Rokfalusy
  • Vykladanie Mi-171 B-1730 v oktobri 2002. Foto: Viliam Orosz
  • Mi-171 B-1770 v novembri 2002. Foto: Viliam Orosz
  • 18. 4. 2003, AIR-TRANSPORT EUROPE. Foto: Oto Chudý
  • 24. 4. 2003 AIR-TRANSPORT EUROPE. Foto: Oto Chudý
  • Vrtuľník Schweizer OM-FEH, Flight Service
  • Po mojom prelete B-1770 na výstave IDET 2003 v Brne. Foto: Viliam Orosz
  • Mi-8 OM-EVA AIR-TRANSPORT EUROPE na Chopku. Foto: Karol Havlík
  • Mi-8 OM-EVA AIR-TRANSPORT EUROPE v Bratislave. Foto: Karol Havlík
  • Kania OM-TFA AIR-TRANSPORT EUROPE v Banskej Bystrici 2004. Foto: Milan Nemec
  • Vyradený vrtuľník spoločnosti Regional Heli Service s. r. o. Mi-2 OM-KJP na budove tejto spoločnosti v areáli nemocnice 4.12.2004. Foto: Martin Vavroš
  • Vrtuľník Mi-2 OM-PIQ bývalého prevádzkovateľa Regional Heli Service s. r. o. Foto: Martin Vavroš
  • Vrtuľník Mi-2 OM-OIU súčasného prevádzkovateľa AIR-TRANSPORT EUROPE 4.12.2004. Táto spoločnosť zaisťuje leteckú záchrannú službu v Žiline od 1.10.2004. Foto: Martin Vavroš
  • Vrtuľník Mi-8 OM-EVA AIR-TRANSPORT EUROPE 15.6.2005 ráno vyviezol na Zbojnícku chatu vo Vysokých Tatrách zásoby potravín. Foto: Pavol Svetoň
  • Mi-2 OM-KJP vyfotená v nemocnici v Žiline 14. 9. 2005. Foto: Václav Kudela
  • Mi-8 OM-TMT Mi-8T (výrobné číslo 98308361) TECH – MONT Helicopter company, s. r. o. 10. 9. 2005 v Ružomberku. Foto: Václav Kudela
  • Mi-8T OK-AXZ (2142) TECH – MONT Helicopter company, s. r. o. v Spišskej Novej Vsi 11. 9. 2005. Foto: Václav Kudela
  • Mi-2 OM-MIO (výrobné číslo 527735072) TECH – MONT Helicopter company, s. r. o. 11. 9. 05 v Spišskej Novej Vsi. Foto: Václav Kudela
  • Mi-8P OM-ORO (10448) TECH – MONT Helicopter company, s. r. o. v Spišskej Novej Vsi 11.9.2005. Foto: Václav Kudela
  • Mi-2 OM-KIX (výrobné číslo 526643050) 12. 9. 2005 v Lesnickom skanzene, Čierny Balog – Vydrovo (pri nátere sa zrejme inšpirovali kresbou v knihe Letadla československých pilotů, vrtuľník nesie fiktívnu registráciu OK-EIR). Foto: Václav Kudela
  • Mi-2 OM-PIQ. 14.9.05 v nemocnici v Žiline. Foto: Václav Kudela
  • Mi-2 OM-LJQ. 14.9.05 v nemocnici v Žiline. Foto: Václav Kudela
  • Vrtuľník Bell 206 Jet Ranger, OM-SPP, Flight Service, 2006
  • Vrtuľník Bell 206 Jet Ranger, OM-SPP, Flight Service, 2006
  • Agusta A109K2 OM-ATF, AIR-TRANSPORT EUROPE. Foto: I. Andrássy
  • AS 355 N bol už raz majetkom firmy AIR-TRANSPORT EUROPE Poprad. Následne bol predaný SP-TKM a znovu v Poľsku kúpený. Teraz pod označením OM-ATH slúži v LZZS Košice, ale je využívaný aj ako záložný aj na práce pri kontrole prenosových energetických sietí. Foto: Pavol Svetoň
  • AS 355 N bol už raz majetkom firmy AIR-TRANSPORT EUROPE Poprad. Následne bol predaný SP-TKM a znovu v Poľsku kúpený. Teraz pod označením OM-ATH slúži v LZZS Košice, ale je využívaný aj ako záložný aj na práce pri kontrole prenosových energetických sietí. Foto: Pavol Svetoň
  • Vrtuľník Robinson R22 Beta II, OM-ITI, Flight Service, 2006
  • Vrtuľník Robinson R22 Beta II, OM-ITI, Flight Service, 2006
  • AS 355 N Ecureuil 2 OM-IKM, v máji roku 2007 na letisku Mošnov. Vlastník: Grafobal Group, prevádzkovateľ: EHC Service.
  • Mi-8 OM-AVP v Piešťanoch v roku 2007, prevádzkovateľ UTAir EUROPE s. r. o.
  • Mi-171 (Mi-8AMT) OM-AVO v Piešťanoch v roku 2007, prevádzkovateľ UTAir EUROPE s. r. o.

Táto stránka je pripravená v spolupráci s českým portálom o helikoptérach www.vrtulnik.cz


Pridaj komentár